Siemens HiPath 3300 / 3350 Santal :
Müşteri ilişkileri, işletmenizin başarısını belirleyen temel unsurlardan biridir. Müşterileriniz için daima erişilebilir olmanız gerekir ve en önemli iletişim ortamınız telefon sisteminizdir. Yatırım yaptığınız haberleşme sistemi hem ekonomik olmalı, hem de ofisiniz ile birlikte büyüyebilmelidir. Unify IP santral sistemleri, Unify HiPath 3000 ailesi ile, ofisinizin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayacak yüksek performanslı haberleşme sistemleri sunuyor.
Teknik Özellikler :
36 analog, 24 dijital ve 96 IP abone kapasitesi
2 adet ISDN PRI Modül
Önleme konumu/Operatör konsolu
Ton çaldırma/Çağrı bekleme tonu
Dahili numaradan çağrı yönlendirme
Telekonferans (dahili/harici)
Bekleme müziği / Harici müzik kaynağı
Gece Servisi / Gündüz Servisi
Park
Danışma
Meşgul veya cevap vermeyen numarayı otomatik geri arama
Belirli bir süre içinde cevap vermeme durumunda çağrı yönlendirme
Hunt grup (doğrusal/dairesel)
Telefon kilidi (bireysel kodlu kilit)
Merkezi telefon rehberi
Çağrı aktarma (dahili / harici)
Son çağrıyı tekrar arama
Şef/Sekreter özellikleri
Euro-ISDN fonksiyon desteği
Minimum maliyetli arama
Ağ ve sanal ağ çalışması
Bilgisayar destekli telefon (CTI)
Veri çözümleri için HiPath tümleşik yönlendirici
Bir ağ yönetim sistemine bağlanmak için SNMP (Basit Ağ Yönetim Protokolü)
Şube konfigürasyonlarına uygun