Siemens HiPath 3300/3350 Santral 1

Siemens HiPath 3300/3350 Santral


Siemens HiPath 3300 / 3350 Santal :

Müşteri ilişkileri, işletmenizin başarısını belirleyen temel unsurlardan biridir. Müşterileriniz için daima erişilebilir olmanız gerekir ve en önemli iletişim ortamınız telefon sisteminizdir. Yatırım yaptığınız haberleşme sistemi hem ekonomik olmalı, hem de ofisiniz ile birlikte büyüyebilmelidir. Unify IP santral sistemleri, Unify HiPath 3000 ailesi ile, ofisinizin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılayacak yüksek performanslı haberleşme sistemleri sunuyor.

Teknik Özellikler :


36 analog, 24 dijital ve 96 IP abone kapasitesi

2 adet ISDN PRI Modül

Önleme konumu/Operatör konsolu

Ton çaldırma/Çağrı bekleme tonu

Dahili numaradan çağrı yönlendirme

Telekonferans (dahili/harici)

Bekleme müziği / Harici müzik kaynağı

Gece Servisi / Gündüz Servisi

Park

Danışma

Meşgul veya cevap vermeyen numarayı otomatik geri arama

Belirli bir süre içinde cevap vermeme durumunda çağrı yönlendirme

Hunt grup (doğrusal/dairesel)

Telefon kilidi (bireysel kodlu kilit)

Merkezi telefon rehberi

Çağrı aktarma (dahili / harici)

Son çağrıyı tekrar arama

Şef/Sekreter özellikleri

Euro-ISDN fonksiyon desteği

Minimum maliyetli arama

Ağ ve sanal ağ çalışması

Bilgisayar destekli telefon (CTI)

Veri çözümleri için HiPath tümleşik yönlendirici

Bir ağ yönetim sistemine bağlanmak için SNMP (Basit Ağ Yönetim Protokolü)

Şube konfigürasyonlarına uygun