Siemens HiPath 3800 Santral 1

Siemens HiPath 3800 Santral


Siemens HiPath 3800 Santral

Unify IP santral sistemleri, isteğe bağlı uygulamalar ile, Unify HiPath 3000 sisteminin yeteneklerinden en üst seviyede yaralanabilirsiniz.

Unify HiPath Cordless, kablosuz (Dect) telefonların kullanımı için entegre bir çözümdür. Çalışanlar, şirket içinde her yerden, her zaman doğrudan erişilebilirler. Hiçbir çağrı kaçırmadan iş süreçleri daha hızlı ilerler.

Unify HiPath Xpressions Compact, sesli mesajların kaydı ve dağıtımı için kullanılan entegre sesli posta çözümüdür. Sistemdeki her kullanıcıya, özel karşılama anonsları olan bir posta kutusu atanabilir.

Unify HiPath ProCenter Agile, küçük ve orta ölçekli işletmelere yönelik profesyonel kontak merkezi yazılımdır. Bir işletmenin sahip olduğu tüm bilgi kaynaklarını kullanabilen Unify HiPath ProCenter Agile, şikayet bildiriminden sipariş kabulüne tüm müşteri ilişkilerini süreçlerini iyileştirmeyi sağlar.

Genel Özellikler


500 IP Client yada 384 Dijital Aboneye kadar destekler
Dışardan Bağlanan Teleworker'lar için (Voice & Data) Over IP yi destekler
Analog yada BRI gelen Harici Hatlardan Dijital Dahili Abonelerin Arayan numarayı görmesini destekler
Büyük sistemlerdeki gelişmiş teknolojileri ve servisleri sunar (Dect, IP Trunking, CoreNet... v.b.)
6 adet ISDN PRI Hattı Bağlanabilir
CorNet IP Networking altyapısını destekler
Duvara Monte edilebilir kabinli ve 19 Racka Monte edilebilir kabinli olmak üzere 2 tip üretilmiştir.
3 adet HiPath HG 1500 Modül takılabilir
Unify HiPath 3800: Yüksek performanslı yeni donanım
Unify HiPath 3000/4000/5000 ile ComScendo IP sebeke bağlantısı
Unify HiPath 5000 ComScendo Servisleri Sunucusu
EVM: Entegre Sesli Posta Karti (33xx/35xx)
BS4: Yeni Ölçeklenebilir Baz İstasyonu
OptiPoint 420 telefon ailesi desteği
PDA ve OptiPocket ile WLAN üzerinden bağlantı desteği
Xpressions Compact için anons ve MOH özelliği
Geliştirilmiş Ekran Çağri Bilgisi: Kime: Aranan / Kimden: Arayan
490 x 440 x 430 cm. (Dolu hali yaklaşık 34 Kg.)